פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוחות בנוגע לצריכת החשמל נושא התלונה:
זלצר אופיר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

במשך השנה האחרונה אני משתמש בבבר העומד של מי עדן המשמש לקבלת מים חמים וקרים בכל שעות היממה.
בשיחה הראשונה, שבה הצטרפתי לשירות, שאלתי לגבי צריכת החשמל של המכשיר. נאמר לי הצריכה היא מוערכת בכ70 אגורות ליום. לפי חישוב פשוט של 60 יום, הלקוח מבין שחשבון החשמל הביתי יגדל בכ 45 ש"ח לחודשיים.
שמתי לב שחשבון החשמל גדל בצורה משמעותית מרגע קבלת המכשיר (בערך בכ 180 ש"ח לחודשיים).
דיברתי עם שני אנשים במקום עבודתי על הנושא (בנפרד) ומשניהם הבנתי שגם הם שמו לב לזה, וברגע שניתקו את המכשיר סכום של בערך 180 ש"ח ירד מהחשבון.
החלטתי לעשות סדר בעיניין ופניתי שוב למי עדן. נאמר לי שהחישוב של 70 אגורות ליום נעשה בשנת 2004, וכל סטייה מסכום זה היא בעקבות עליית מחירי החשמל). כמו כן נאמר לי שהמכשיר צורך במקסימום 10 קילוואט לשבוע. שוב, לפי חישוב פשוט של 60 יום, הלקוח מבין שחשבון החשמל הביתי יגדל בכ 45 ש"ח לחודשיים.

בכדי להבין מהי האמת, החלטתי להתקשר למתחרים "נביעות". הרי לשניהם בערך אותו מכשיר, וגם אם אחד טוב יותר מן השני, הצריכה אמורה להיות +\- אותו דבר.
למרבה הפתעתי, סוף סוף שמעתי את האמת המרה. נביעות פירטו לי את צריכת החשמל בזמן המתנה ובזמן רתיחה. 220 וואט במצב סטטי, ופעם ב 5 שעות המכשיר מרתיח את המים. בזמן זה צורך550 וואט. לפי חישוב פשוט של 60 יום, הלקוח מבין שחשבון החשמל הביתי יגדל בכ 180 ש"ח לחודשיים. סוף סוף.

יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות של מי עדן, ולנציג הסברתי את מהות העיניין.
אמרתי לו ששמתי לב לצריכת חשמל גבוהה, ושאני לא היחידי. (עוד 2 מחברי גם כן), וכמו כן אמרתי לו שיצרתי קשר עם נביעות ועל כל הנאמר לי בשיחה ההיא.
לאחר התייעצות עם "טכנאי ותיק" נאמר לי שהמכשיר יכול לצרוך חשמל בגובה של עד כ 60 ש"ח בחודשיים. מקודם זה 45 ש"ח, לא?
כמו כן נאמר לי שאין שום סיכוי לחריגה כזאת, כי הרי ברב שעות היום, המכשיר נמצא במצב סטטי (בשימוש סביר).

נקבע שישלח אלי טכנאי לבדיקה.

לסיכום, מישהו חייב לבדוק מה פשר העיניין. אני מרגיש שהטעו אותי (אני מניח שלא בכוונת הנציגים) לאורך כל הדרך, ואני בטוח שנושא זה חשוב עוד לרבים אחרים. ההפרש לשנה למי שלא שם לב לחשבונותיו הוא כ 800 ש"ח לשנה.

אשמח לכל עזרה שתוכלו לתת,

אופיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה