פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להתעלל מותר אך להתנצל זה כבר מוגזם נושא התלונה:
אלרום אבי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של מי עדן מזה כ-20 שנה(לקוח מס' 5096982 ולפניו 13650).
לפני כמעט שנתיים בקשתי להתנתק לאחר שלא הגענו להסכמה על מחיר השירות והחבילה.
החזרתי את הציוד ושלמתי את יתרת חובי לחברה.
חלפו 3 חודשים ולהפתעתי קבלתי מכתב מחברת גבייה בשם "דניאל פז בע"מ" (כן, לא טרחו אפילו לפנות אלי ישירות!!!!) שכותרתו - תשלום לחב.מי עד ותוכנו "צור קשר להסדר החוב".
כמובן צלצלתי מיד למיטל, כולי נרעש, ולהפתעתי,נדרשתי לשלם עבור שנית חודש שכבר שלמתי עבורו, ובעבור חודש נוסף שבו כבר לא סיפקו לי מים וכן עבור שירות למתקן עבור חודשים בהם המכשיר כבר הוחזר לחברה.
החוב בוטל, אך כל נסיונותי לפנות לשירות מי עדן נענו: מצטערים אתה בטיפול משפטי לכן איננו יכולים לקבל עליך נתונים.
בהמשך ב- 11/12/07, אף קבלתי מאותה גב. מיטל מכתב " לאחר בדיקה נמצא כי הינך חיב למי עדן וחברת דניאל פז כמובן על דף מזכר וללא חתימה.
לא הלאה את הקוראים.פניותי לחברה לא טופלו כראוי ונמשכו חודשים, ההבטחה של קרן לשלוח מכתב התנצלות לא קוימה. בקשותי שיחזרו אלי טלפונית לא נענו, וגם בקשותי לשוחח עם המנכ"ל מר ליאור בן ארצי וההבטחה כי הוא יחזור אלי לא קויימה.
ולכן שלחתי לו מכתב המצורף בזה - שלא זכה להתייחסות

‏י"ז ניסן תשס"ח
‏22 אפריל 2008
לכבוד
מר ליאור בן ארצי
מנכ"ל מי עדן ישראל

הנדון: מכתב תודה

א.נ.

כלקוח מזה כ-20 שנה, מצאתי לנכון לפנות אליך במכתב תודה זה.
מספר הלקוח שלי היה בתחילה 13650 ואח"כ הפך ל- 5096982.
ראשית, תודה על הזכות להיות לקוח של חב. מי עדן מזה 20 שנה:
• תודה על המים הטובים והטעימים שאני ובני משפחתי נהננו לשתות.
• תודה למחלקים האדיבים והמקצועיים אשר עובדים נאמנה, בשמש ובגשם ומייצגים את החברה בחזית הקדמית מול הלקוחות.

ועוד כמה "תודות"

• "תודה" – על שנים של טעויות בחשבוניות ועל חיובים לא לי.
• "תודה"- על שהעברתם לחב. גביה "דניאל פז" את דרישתכם לתשלום ממני, לאחר שסיימתי התקשרותי עימכם וזאת מבלי לפנות אלי תחילה.
• "תודה"- על שניסיתם לגבות כסף שכבר קבלתם וכסף עבור חודש נוסף שבו לא סיפקתם לי מים.
• "תודה"- על כי רציתם דמי שירות עבור חודשים בהם לא היה לי כלל ציוד שלכם ולא קבלתי מכם כל שירות.
• "תודה"- על שבכל פניה לשירות לקוחות מי עדן נענתי שאני בטיפול משפטי ולכן אינני יכול לברר אצלכם דבר.
• "תודה"- על שחברת דניאל פז-שרותי גביה, שפועלת באישורכם ומטעמכם, מוציאה אישור על דף מזכר בכתב יד, בשגיאות כתיב מהותיות (הינך במקום אינך חייב) וללא חתימה.
• "תודה"- על שנציגך בשירות לקוחות לא חוזרים להודעות המושארות להם ולא מקיימים הבטחותיהם.
• "תודה"- לך אישית על כי אתה לא עונה ללקוחות המבקשים לשוחח עימך.

ולסיום, באם טרחת וקראת את מכתבי זה, אני מקווה שתבדוק את השתלשלות עניני עם חברת מי עדן ותבין שבסך הכל ביקשתי מכתב התנצלות על עוגמת הנפש שגרמתם לי במשך שנה וחצי ומכתב שבו מצוין שאינני חייב לחברה שום כספים, כדים ו/או מתקנים.

בכבוד רב
אבי אלרום
עלבון סוג הנזק :
מכתב התנצלות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה