פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק יקר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום אחד החלטתי לאחר 8 שנים להתנתק ממי עדן התקשרתי קיבלתי יחס נחמד אמרו לי תחזיקי את המכשיר אולי תתחרטי.חודש ראשון הגיע חשבון של 53שח חשבתי לא נורא.חודש שני כבר הגיע 190שח תשלום רגיל[כל זאת כשהמכשיר מזמן לא בית]התקשרתי במי עדן אמרו סליחה טעות אנחנו נשלח לך צ'ק בדואר חודש שלישי כבר הגיע חשבון של287 שח.התקשרתי ופה הם אמרו שחסר לי 11 כדים וזה בדיוק החוב 530 שח .לא נשמע טוב לדעתי.[11 כדים ממש מצחיק]
כספי סוג הנזק :
החזר החוב ולא רוצה לראות אתכם פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
מי-עדן שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
יש העביר את התלונה למי-עדן, הטיפול מתבצע מולם.
טלפון של מרכזיית מי-עדן 03-5777989
תודה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה