פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של מי עדן מזה מספר חודשים,מיום ההתקשרות אני סובל מטעויות שלא הייתי מעלה על הדעת מחברה רצינית כמו מי עדן.בהתחלה לפתע הפסיקו את החלוקה של המים,מיותר לציין שאת ההתחברות למי עדן ביצעתי משום שנולד לי תינוק,ואין צורך לציין את המשמעות של ניתוק ההתחברות באופן חד צדדי ללא שום הודעה מוקדמת.
לאחר מכן "בטעות" המים הגיעו לשכנה.ועכשיו המחלק החליט על דעת עצמו שתאריך החלוקה לא מתאים לו לכן הוא החליט להביא לי מים היום ללא התראה מוקדמת וזאת לאחר שהביקור האחרון שלו אצלי היה לפני פחות משבועים במקום שיהיה אחת לחודש.

את אוסף התקלות האלו שפירטתי להלן יש לכנות במילה אחת ש-ע-ר-ו-ר-י-ה!!!
לא הייתי מאמין שחברה כמו מי עדן, בזמן קצר כל כך עושה טעויות כאלו במתן שירות ללקוח.
מתן שירות לוקה מאוד בחסר סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
שירות צרכנים יפאורה תב שם ותפקיד:
עליך לפנות למי עדן בר תגובה:
עליך לפנות למי עדן בר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה