פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש לאישה חולה ומבוגרת נושא התלונה:
חרל כוכבה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני הבת של ציפורה גולן רח הנשיא 69 חדרה אימי אישה מבוגרת וחולה לכן לקחתי על עצמי לטפל בעינין התנתקות מי עדן הסיפור הוא שמחודש יוני מספקים 5כדים לאמא ו5כדים לשכן ואמא משלמת עבור השכן שגיליתי בחודש יולי פניתי לנציגי שרות הפעם האחרונה היתה ב6 לאוגוסט הבטיחו שיטפלו בבעיה עד היום אין קול ואין עונה יש לציין שביטלתי הוראת קבע בבנק מכדי לא לשלם עבור השכן
וגם כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף עבור 10 כדים מארז בקבוקיםשל חצי ליטר וארגז של 1000 כוסות של השכן שנהנה על טעויות של המחלק פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו במי עדן, רואים באיכות השירות הניתן ללקוחותינו ערך עליון, ועל כן משקיעים משאבים רבים באופן הטיפול בכל פניית לקוח. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' חרל כוכבה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו, לשביעות רצונה המלאה של הלקוחה.
תגובה:
התלונה טופלה לשיעות רצונה של הלקוחה.
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת, בטלפון
1-800-701-701
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה