פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יוהנה ז'בוטינסקי כתובת:
תיאור הבעיה:
סימנו את השימוש בחברה ועדיין מחייבים אותנו על המכשיר והבקבוקים.
כספי סוג הנזק :
לאיים פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקת הנתונים במערכת "מי עדן עד אליך", המבוססת על תיעוד פניות הלקוחות, נמצא כי פניית הלקוח טופלה מולו ביום ה-19.10.05. הלקוח זוכה וחשבונו נסגר.
תגובה:
במידה והלקוח מעוניין בפרטים נוספים, נשמח לטפל בפנייתו במוקד השירות הטלפוני "מי עדן עד אליך" בטלפון 1700-70-2002.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה