פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות המים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
לחי 19 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. במשרדי עומד מתקן למים מינרליים של מי עדן. מדי חודש ביום חלוקה מיועד, מגיעים אלי מיכלי מים למתקן. המיכל האחרון בו אני משתמשת בימים אלו, מכיל מים בלתי ניתנים לשתיה - טעמם נוראי! הייתי מגדירה זאת כטעם של פלסטיק. מלבד האכזבה האישית מהמים, רציתי להעיר גם על החומר שהופץ באינטרנט לגבי הסיכון הכרוך בשתיה ממיכלי פלסטיק שעמדו שעות בשמש הקופחת, שמעבר לטעם הנורא יש בהם גם חומרים רעילים. רציתי לשאול איך לדעתכם עלי לנהוג במקרה זה. סביר להניח שאם אתקשר למי-עדן, יקחו את המיכל הנוכחי להחלפה ויספקו מיכל אחר - אולי גם יתנצלו. אבל מה, מה עם הבריאות? שלי, של הצרכנים האחרים? אולי כדאי לטפל בנושא בצורה יותר מעמיקה? אשמח לשמוע (לקרוא) את חוות דעתכם.
בתודה ובברכה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חוות דעת פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
תגובה :
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סדר העדיפויות של החברה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות.
תלונתו של גב' מלר עידית טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.

תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת, בטלפון
1-800-701-701
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה