פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוצאה לפועל בזכות מי עדן על טעות ץ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים היתנתקתי משירות חברת מי עדן ,
לא היה לי היתחייבות ולא הפרתי חוזה.
אחרי 3 חודשים חברת מי עדן שלחה לי תשלום חוב על סכום של 54 שקלים ,
באותו יום שהגעתי הביתה וראיתי את הדואר ממי עדן על הריצפה ליד הדלת, ישר היתקשרתי לחברה עוד לפני שהורדתי את התיק,
חיכיתי מעל 7 דקות עד שענו לי בקו,
ענתה לי נציגת שירות מאוד חביבה, והסבירה לי שהתשלום חוב בגלל שיש בבית שלי עוד 2 כדים של מי עדן, אמרתי לה שביום שהגיעה הבחור שאוסף את המתקן וכדים ולקח את כל הדברים באותו יום שהיתנתקתי הוא לא ציין את הכדים , אז הגענו להסכמה שיצרו איתי קשר -יום לפני שהמאסף כדים באזור שלי-

++לא ציינו לי יום של האסיפת כדים למרות ששאלתי פעמיים בשיחה +++
במהלך החודש חברת מי עדן טוענים שניסו ליצור איתי קשר טלפונים ,
הנני זוכרת שחייגו אליי או שראיתי שיחה,
יש בחברת מיי עדן במערכת של המחשבים שלהם 2 מספרי טלפון מעודכנים שלי ושל בן זוגי ,ולא יצרו לא איתי קשר ולא עם בעלי,
בגלל שחברת מי עדן טוענים שלא עניתי לשיחת טלפון ואני לא לקוחה שלהם יותר הם העבירו את "הקנס" שלי להוצאה לפועל ....
ממש חוצפה .. יכלו לשלוח עוד מכתב להזכיר לי או לשלוח SMS להיתקשר לבעלי או אפילו אליי שוב, הרי מופיע להם 2 מספרי טלפון מעודכנים במערכת!!!!!!!
לפי מה שידוע לי עם יש תשלום קנס מאיזה חברה לא משנה איזה צריך לשלוח תיזכורות לפני הוצאה לפועל (לדוגמא דוחות חנייה ארנונה ... וכו'....)
שלחו לי רק מכתב אחד באותו יום לא הספקתי להוריד את התיק וישר היתקשרתי למוקד מי עדן,
אני חושבת שזה ממש חוצפה!!!!!!!!
שחברה כמו מי עדן עוד אחרי כל ההפסדים שהיו להם השנה כפי שהיה רשום באיטרניט בגלל הזיהום במעיין עוד עושים עוול ללקוחות ?
ישר הוצאה לפועל?
זה לא שיש לי חוב של 200 שקל רק 54 שקלים, יכולו לנסות לאתר אותי בטלפון וגם את בן-זוגי , לשלוח שוב הודעה בדואר, לשלוח SMS ,
ישר הוצאה לפועל בלי ניסיון לאתר את הלקוח?
הרי שרוצים להזמין כדים יש אפילו מענה קולי במערכת רק בשביל שהלקוח לא יסבול וימתין בקו טלפונית, (הרי זה עוד כסף בשבילם שמזמינים כדים)
אז מדוע לא ניסו לאתר אותי הרי יש היום כ"כ טכנולוגיה
טלפונים SMS דוא"ל.. דואר רשום...
ואני חייבת לציין שוב
ששלחו לי רק מכתב אחד בדואר ולא ניסו אפילו להיתחשב ..........


שחכתי לציין עוד פרט
אתמול בתאריך 11.6.09 יזמתי שיחה טלפונית לחברת מי עדן בסיבובת השעה 17:00 בשביל לברר מה נסגר לגביי אסיפת הכדים ושלא שחכו אותי כדי שהקנס לא יגדל.
ונציגת השירות בשם אתי , עדכנה אותי שחברת מי עדן העבירו את התיק שלי להוצאה לפועל, ומשם עודכנתי שאני כבר "לא חייבת תתשלום קנס לחברת מי עדן אלה לחברת להוצאה לפועל " וכמובן שהיא דאגה לתת לי מספר טלפון של החברה להוצאה לפועל, והיתקשרתי ועודכנתי במצבי שאני צריכה לשלם שכר טרחה לעורך דין .. על סכום ל 180 ש"ח ...
שבעצם החוב לחברת מי עדן היה על סך של 54 ש"ח ולא יצרו לא איתי ולא עם בן זוגי ולא שלחו עוד מכתב אחד בדואר.. לא SMS לא כלום...
כספי סוג הנזק :
החזר כספי , ושמי עדן ישלמו את שכר העורך דין -ואני את החוב שאני חייבת 54 ש"ח פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה ,, מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סדר העדיפויות של החברה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות.
תלונתו של מר ממסיטלוב שי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.

תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת, בטלפון
1-800-701-701
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה