פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי יציאה שלא כדין. וחיובים על דברים שהבטיחו לנו כפיצוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.2.09 הגיע אלינו הביתה נציג מכירות של מי עדן שמו איליה. הנציג היה חביב ביותר (כמו רוב הנציגי מכירות) . הוא הציע לנו להצטרף ללקוחות של מי עדן במבצע מי עדן בייבי למשפחה שהצטרף אליה תינוק חדש. 50% על השירות והובטח לנו שאין דמי יציאה ללא התחייבות אליהם. סוכם הכל בחוזה עם חתימות והכל.
בהמשך הזמן היה בעיה עם המתקן ונשפך לי לרצפה כד שלם. דיברתי עם החברה , אז בזמנו הם לא שיווקו את הכדים בגלל הזיהום, ואמרו שיפצו אותי בבקבוקים בנתיים.
הגיע השליח תיקן לי את הנזילה ושם לי בקבוקים שהבטיחו לי ואמר לי שהם החלו לשים כדים אז שם לי גם כד.
כשקבלנו את החיוב שמנו לב שחוייבנו בהכל עם הנחה מסויימת. זאת אומרת גם התבזבז לו כד על חשבוני גם חכיתי לטכנאי בלי מים וגם חוייבתי על דברים שהנציגה במי עדן הבטיחה לפצות אותי. צורף לי עוד כד נוסף בכל חודש מבלי שביקשתי אפילו בגלל אותה בעיה עם המתקן והחלו לחייב אותי גם עליו.
אני ובעלי החלטנו לעזוב את מי עדן בגלל הזלזול לשמו ופנינו לשירות לקוחות.
אמרו לנו שאם אנחנו רוצים לעזוב אנחנו נצטרך לשלם 129 ש"ח דמי יציאה.
הזדעזענו והבנו שמדובר בחברה של נוכלים. הם אמרו לנו להסתכל בחוזה שנשלח עם הטכנאי ביום התקנת המתקן ובאמת רשום שם למטה בצד על ה 129 ש"ח.
מה שקרה שהנציג שלהם העביר חתימות שלנו ושלו עם כל ההסכם וביום ההתקנה קיבלנו הסכם שונה לגמרי!
אנחנו שידענו על מה אנחנו חותמים ישר חתמנו מבלי לקרוא את החוזה החדש, כי עברנו עם נציג השירות לפני זה על פרטי ההזמנה וכל מה שסוכם עם הנציג איליה שבא אלינו הביתה היה נכון. מה שרשום היה בחוזה החדש היה שונה ולמטה היה רשום ה 129 ש"ח.
כמובן שכעסנו נורא והרגשנו מרומים. דיברנו עם מנהלי שירותי המכירות אייל וטל שביקשו שנפקסס להם את החוזה החתום. פיקססנו אליהם. לא דיברו איתנו אף אחד בהמשך. לא סליחה, לא פיצוי ,לא מה קרה ולא כלום.
מה שהתברר ,כשלקחו את המתקן סיפרנו לעובד שלקח מה קרה והוא אמר לנו שהחברה יודעת מי זה הנציג ופיטרה אותו כי הוא עשה את החוזים הפיקטיבים...לא ידוע עד כמה זה נכון..
לאחר כל זה לא דיברו איתנו ובנוסף חיבו אותנו בדמי הביטול!!!!!
אם זה לא רמאות אז מה כן!!!
נזק כספי +עוגמת נפש ורמאות סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סדר העדיפויות של החברה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות.
תלונתה של גב' אביטן מעיין טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת, בטלפון
1-800-701-701
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה