|
|
|
|
|
|
אי החזרת דמי פיקדון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למרות שעבר למעלה מחצי שנה מאז הפסקתי ההתקשרות למול החברה, עד כה טרם העבירו אלי את דמי הפיקדון שניתנו להם.
א. אינני מבין מדוע צריך לפנות אליהם לקבל הפיקדון. לדעתי, צרכנות הוגנת צריכה להיות כי החברה אוטומטית מחזירה הפיקדון ולא נוקטת ב"שיטת מצליח" לקבל כספים לא לה.
ב. אינני מבין מדוע למרות מס' רב של פניות שלי אליהם - הן בשיחות טלפוניות עם נציגי לקוחות והן בפקסים חוזרים אליהם לא נעניתי עד כה.
|
ובנוסף עלבון ועוגמת נפש עקב טרטורים |
סוג הנזק : |
החזר כספי של הפיקדון הכולל ריבית והצמדה + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
אנה , מנהלת צוות שרות |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סדר העדיפויות של החברה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות.
תלונתו של מר ברגר עדי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
|
תגובה: |
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת, בטלפון
1-800-701-701 |
פתרון: |
|
|
|