פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין והתנהלות נכלולית ודורסנית נושא התלונה:
קרני יונתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 עברתי דירה וביקשתי (טלפונית) להפסיק את ההתקשרות עם חברת מי עדן.
לאחר שהמשיכו לגבות ממני ביררתי מול החברה, והודיעו לי שמכיוון ששותפתי הייתה מעוניינת בהמשך קבלת הכדים,
במקום לקחת את המתקן ולהביא חדש, המשיכו לחייב את חשבוני, זאת מכיוון שלטענתם הייתי צריך לחתום על טופס העברה.
למה אני צריך לחתום על טופס בשביל לחסוך למי עדן נסיעה עם מתקן חדש במשאית? מצדי שייקחו את המתקן בחזרה ויביאו חדש! כך גם אמרתי לנציג החברה בטלפון. לאחר מספר שיחות עם החברה, במהלכן הבטיחו לי שיטפלו בעניין ושיפסיקו לחייב אותי לאלתר, חסמתי את כרטיס האשראי לחיובים בהוראת קבע.
כעבור כמעט שנה, היום – קיבלתי טלפון מנציגת משרד עו"ד שמטפל בתביעה של חברת מי עדן נגדי על חוב של 53 ₪ (!!!).
למותר לציין כי לא קיבלתי כל פנייה מהחברה בין שיחתי האחרונה עם נציגי מי עדן ועד למועד זה.
נציגת משרד עוה"ד לא ידעה לומר לי על מה החוב – מלבד הכותרת הסתומה "סגירת חשבון". ניסיתי לברר על מה אני חייב לחברה את הסכום הנ"ל,
אולם היא חזרה ואמרה שחובת ההוכחה עליי (הוכחה של מה? שאין לי אחות?), ושאם אין לי ניירות זו בעיה שלי. כמו כן הבטיחה לשלוח לי פקס עם פירוט החיובים (מה עם שאר המידע, כמו הטעות שלהם בחיוב?)
בעצבים קשים (בכל זאת, מפריעים לי באמצע יום עבודה באיומים מגוחכים),
התקשרתי לחברה כדי לברר במה דברים אמורים.
הודיעו לי שמכיוון שהטיפול ב"מקרה" שלי הועבר למשרד עו"ד, חברת מי עדן אינה יכולה לספק לי פרטים (אין להם גישה לנתונים במערכת). אני מחכה לפקס שמאשר את זה,
שאמור להגיע בהמשך היום.
חשבו פעמיים לפני שאתם מתקשרים עם חברת מי-עדן,
ואם אתם בכל זאת בוחרים לעשות את זה, וודאו שנשלח לכם פקס על כל פניה!

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר' יונתן קרני טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת, בטלפון
1-800-701-701
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה