פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות וגניבה מהשראי ללא רשותי נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
פגשתי לפני כחצי שנה נציג של מי עדן בשוק ראש העין, הבחור (ששמו שמור אצלי) הציע לי ל"הנות" משרותי מי עדן, אציין כי היה לי די קשה לשכנע אותי. בסופו של דבר אמרתי לו תתקשר אלי ונדבר, כמובן שהוא רץ על המציאה והציע לי את הדיל שאפרט להלן, מי עדן מביאה לך מתקן מים במחיר של כ-200 ש"ח קצת יותר, ואתה לא מחוייב לקחת מים רק אם תרצה, ואין לך שום התחייבות בקיצור אם לקחת מי עדן שילמת אם לא אז אתה לא מחוייב בכלום. תשובתי הייתה בסדר אני רוצה את המתקן אך אני לא מזמין מים. הנציג מכירות הגיב אין שום בעיה אבל אתה יודע שזאת לא המטרה, אמרתי לו בסדר אני אקח מתי שאני אצטרך. המתקן הגיע לאחר כמה ימים עם כדי מים והכל נראה היה בסדר בחשבונית הראשונה. בפעם השנייה לא הזמנתי מים ובכל זאת הגיע, ואף אני שם לב בחשבונית שגובים לי דמי שירות, התקשרתי מיד למי עדן ובקשתי לבטל את העסקה ואני לא מעוניין יותר שיביאו לי מים בכלל ואף הבהרתי להם חד משמעית , אני לא מעוניין בשרותים שלכם ולא במים שלכם ובשום פנים ואופן אני לא מסכים לכם לגבות מכרטיס האשראי שלי , הנציגה של שרות לקוחות אמרה לי "אם אתה מקפיא את השרות אתה מחוייב בכל זאת כ-30 ש"ח למרות שאתה לא מקבל את המים, הייתי פשוט בהלם הסברתי לה את ה"דיל" והודעתי לה שפשוט אני לא מעוניין שהם יגנבו לי כסף מכרטיס האשראי , כמובן שהכל לקח זמן והם המשיכו לגבות ממני ללא רשותי , הסברתי להם שכל השיחות שלי עם הנציג מכירות מוקלטות ואני לא מתכווין לוותר בשום פנים ואופן , הם תרצו כל מיני תרוצים כגון הנציג מכירות לא בארץ וכו' נורא כעסתי והודעתי לה חד משמעית שאם הם ממשיכים לגבות ממני כסף אני פונה להליכים משפטיים, רק השבוע הגיע לי מכתב פרידה ממי עדן , ובשיא חוצפתם הם טוענים שאני עוד חייב להם כסף שאותו הם יגבו לי מהכרטיס אשראי, הבנתי שהם כנראה רוצים לכסות בכל מחיר את המתקן ולכן הם גונבים כסף ללא רשות
לסיכום - מי עדן גבתה דמי שירות חודשיים בניגוד להסכם - שיחות מוקלטות
שלחו לי כדים ללא שהזמנתי
המשיכו את הגבייה למרות שהודעתי להם שאני רוצה לנתק כל קשר איתם
ושיא החוצפה מסתבר שאני עוד חייב להם כסף
פשוט שיא השפלות
כספי סוג הנזק :
תחזירו לי את הכסף שגנבתם ממני, וגם לחברה עם מוניטין כמו שלכם אמינות זה דבר חשוב , כדאי שתצמדו לזה פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סדר העדיפויות של החברה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. למרות הצעתנו הנדיבות לאורך כל הדרך, בחר אדון שאער יואח להתנתק משרותי החברה. טענותיו של אדון שאער יואח נבדקות ומטופלת על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
הקבועים בחברתנו. שירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה