פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי עדן ממשיכה להתעלם ולהתעלל בנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
נו אז כבר הבנו כל התשובות של מי עדן אותו הדבר מי עדן מטפלת , שהיעות רצון וכל הטררם . אך בפועל הם ממשיכים לשלוח לי חיובים שאני לא יודע מהיכן נוצרו.
אני הבנתי את המסר , וכנראה בלית ברירה אני אאלץ לשלם את הכסף, מסיבה אחת פשוטה. למי עדן יש עו"ד צמוד, ויש להם את הכוח לשלוח כמו שאני מבין הוצאות לפועל וכדו' הם אומרים שהם יבואו לאסוף את הכדים ולא מגיעים. אין מי שיגיד להם מה תעשה ומה תפעל. אני קורא לכל נפגעי מי עדןץ לעשות תביעה יצוגית. ע"מ שיהיה סוף לעוול הנוראי.
ולכם מי עדן - בואו קחו את הכסף , שלא מגיע לכם, וגם את הכדים שלכם. ותחדלו מלהטריד אותי, ואני אשמח שתעשו שיחת ועידה כמו שדברנו עם הסוכן ואיתי ונבהר ונברר אחת ולתמיד את העניין . בואו בואו קחו כסף שלא עמלתם עליו.
ומסתבר שהצלחתם לכסות את עלותו של המיתקן
אך דעו ותפנימו, שמי עדן עם כל מוצריה לא ידרכו על מפתן ביתינו ומוסדותינו
הכל סוג הנזק :
תביעה יצוגית פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר' יואח שאער טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת, בטלפון 1-700-702-002 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה