פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקויה ושירות לקוחות מחפיר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חברת מי עדן יפאורה משקאות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה ימים התקשרתי עם חברת מי עדן
מתקין שהיה בביתי התקין את המתקן כשהוא שבור לגמרי בחלקו האחורי
המתקן הרעיש כל ימי החג לא יכולתי לנתק אותו מהחשמל בגלל החג ולכן הדרתי שינה מעיניי היום משך כל היום ניסיתי להשיג נציגי שירות לטפל בבעיה כשעונה נציג הוא פשוט לוחץ על כפתור ומגלגל אותי שוב להמתנה בקיצור אין עם מי לדבר ביליתי למעלה משעתיים רק בהמתנה!!!! ואין עם מי לדבר אני ס"ה רוצה שיקחו ממני את המתקן ואת המתנות שלהם והכל ואני לא רוצה שום קשר איתם יותר
אבל הם לא חוזרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה להתנתק ושיקחו מה שהם הביאו ומוטב שעה קודם פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
אנה , מנהלת צוות שרות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר' לפב יניב טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת, בטלפון 1-800-701-701 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה