פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול הולם< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש המדובר, התחלנו להיות מנויים של החברה בנושא כדי מים ומתקן "מי עדן בר". לאחר כמה ימים החל אחד הכדים לטפטף ומתקן החימום פסק לפעול. התקשרתי על מנת לקבל שירות וכל שהצלחתי לקבל הוא מענה קולי או שירות הודעות. לאחר מכן, נודע לי על מבצע זול יותר בחברה מתחרה ולכן ביקשתי להפסיק לאלתר את ההתקשרות עם מי עדן. לאחר שבועיים של משא ומתן, הואילו בחברה להתייחס לבקשתי ולאסוף חזרה את הציוד שלהם. בנוסף, הם נתנו לי מתנות עם תחילת המינוי ורצו לאסוף אותן בחזרה בסיומו. כיוון שלא חשבתי לבטל את המינוי בימים הראשונים, הרי שכבר פתחתי את המתנות (מצעים למיטת תינוק וכד עם שתי כוסות) ולא יכולתי להחזירן, למרות שרק הוצאתי מהאריזה וטרם השתמשתי בהן. במכתב לחברה גוללתי את מסכת המכשולים וחוסר היחס שלהם לתלונותי ואף דרשתי מענה הולם, אם לא פיצוי (על כך שלא יכולתי להחזיר את המתנות שלא השתמשתי בהן ובנוסף גבו ממני כסף גם על המים שנטפו ולדעתם פשוט השתמשתי בהם). עד היום לא קיבלתי תגובה!
כספי סוג הנזק :
הנזק הוא גם כספי וגם בזבוז זמן ועגמת נפש. לפחות שי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקת הנתונים במערכת "מי עדן עד אליך" , המבוססת על תיעוד פניות הלקוחות, עולה כי בתאריך 5.8.2004 פנתה הלקוחה לחברתנו בבקשה לביטול שירות "מי עדן עד אליך". בהתאם למדיניות החברה וכמקובל במשק, במידה והלקוח מבטל את ההתקשרות לפני תום החוזה, הוא מחויב על ערך המתנות שקיבל.

הלקוחה זוכתה בכד מי עדן עוד בספטמבר 2004, (לפני למעלה משנה) ועד היום לא התקבלה כל פנייה נוספת ממנה.
תגובה:
במידה והלקוחה מעוניין בפרטים נוספים, נשמח לטפל בפנייתה במוקד השירות הטלפוני "מי עדן עד אליך" בטלפון 1700-70-2002.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה