פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לוקה בחסר - מבקשת להתנתק אך אין טיפול הולם נושא התלונה:
מזרחי שגית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט הצטרפתי למי עדi במבצע "מחלקת יולדות" אמרתי לליאת אשר התקשרה אליי שאני אהיה חודש אצל בית הורי בנהריה ולאחר מכן אחזור למקום מגוריי טבעון - תשובתה: אין בעיה אנחנו נעביר את המתקן מנהריה לטבעון ללא עלות וכמובן מגיעה לך שלל מתנות.... מחודש ספטמבר עד נובמבר המתקן לא עבר אבל כדי המים הגיעו."הבטחות כמים", לאחר אין סוף טלפונים ביקשתי שיבואו לקחת את המכשיר - וגם לכך לא זכיתי לטיפול הולם - המכשיר עדיין בנהריה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה