פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
איזה שירות מזעזע יש למי עדן אכזבה גדולה .... ואם לומר את האמת טעווות להתיבר אילהם לא מספיק שלא סיפקו את הכדים מחודש ספטמבר ואני התרעתי לאחר שראיתי חיוב ובכל זאת הם חייבו אותי בכסף גם לאחר שהתללונתי הם בכל זאת התעלמוווו
בנוסף ביקשתי להתנתק כמה ימים לאחר האירוע של חיוב חודש9 ניתקו מבלי לפצות על חוסר אספקת הכדים חייבו אותי על "כדים רקים" ומעמד כוסות םשוט להתבייייייש בכם כחברה מה שנציגת השירות החוצפנית
ליאל מצוות מעיין עוד אומרות מזה 200שקל ????
... כאילו מתלוצצת שאני מסיברה לה שבעצם אני ממננת לה את המשוכרת ולכן שלוקחים ממני כסף שלא בצדק אז כן אני כועסת היא פשוט אומרת לי :"אל תדברי אליי כאילו שאני ילדה מפגרת
". הסברתי לה שכמעט 300שקח נלקחו ממני במרמה שני כדים שלא חא סופקו ועוד קנס על כיבכול כדים רקים .

היא אומרת לפי המערכת מממש לא בהתנשאות ביקשתי מנהל מספר פעמים ויש לציין דהם מתחמקים בגלל שאני כבר מנוצקת משירות שלהם אז הם מזלזלים .

מה שאני יכולה לומר זה שפשוט החברה הזאת זוועה השירות של הניצגים מחפיר אין להם ערל לכספם של אנשים ואם וקרה שאכן קרתה טעות שאו באחריות תתנצלו אל תגנו על כבודכם....

עצתי לא להתחבר בשום אופן אליהם עגיף לקנות סנן או להתחבר למשנו אחר
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה מנהלת פניות הצי שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' שירן טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה