פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין ואי מתן פתרון לבעיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מהחברה בגלל שירות לקוי אי אספקת כדים בזמן הכוונה שחודש מקבלת וחודש לא הנהג היה משאיר את הכדים בחוץ ברחוב הניתון היה שירות לקוי מצהחברה ופרט מנהג .שביקשתי להתנתק נמסר לי שעליי להחזיר 2 כדים מעמד כוסות ןמעמד כדים להפתעתי חוייבתי בסכום שגוי בבירור עם נציגת שירות נמסר שהחיוב הוא לא רק על שני כדים אלה יותר למרות שכל הכדים הריקים מלבד 2 שיש לי הוחזרו לנהג מזמן מאז חודש יולי כל שבוע מתקשרת ומבקשת שיבואו לאסוף ציוד ולהזיר לי כסף בא הנהג ]עמיים ומסרב לקחת ציוד מסיבות אישיות שלו <
נא לעזו לי
כספי סוג הנזק :
איסוף ציוד והחזרת חיוב כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' מאייסא טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה