פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התראה ע"י משרד עורכי דין על חוב בסכום 1000 ש"ח בגין התחייבות/חוזה, למרות שאין ביננו שום התחייבות ,אנחנו לקוחות ישנים מ2002 ,יש קבלות עד התשלום האחרון ב3/7/2011, ויש הודעה על ניתוק השירות, המפיץ סרב לקבל את המתקן ואמר תודיעו לשירות לקוחות , הודענו על ניתוק השירות במרץ 2011 ,בכל זאת לא הגיעו לקבל את המכשיר, שלחו התראה בסכום של 1025 ש"ח , ענינו להם שמזמן ניתקנו את השירות וזה היה מעודכן במחשב שלהם, שלחנו כל הקבלות בפקס, אמרו תחזירו את הציוד ואז נקזז הסכום לאחר בדיקה שלהם התברר כי באמת אין יתרת חוב, החזרנו כל הציוד שהיה במחסן כבר שבעה חודשים עקב אי אסיפתו למרות הבקשות שלנו, עכשיו התראה נוספת ע"י עו"ד על שכירות המכשיר מחודש מרץ ועד אסיפת המכשיר בפועל באוקטובר.

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
לאחר מספר רב של ניסיונות לאתר לק' אין מענה . וע"פ הטלפון או השם אין אפשרות לעלות את המנוי במי עדן .
תגובה:
במידה ואתם מאתרים בבקשה לעדכן אותי בפרטים תודה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה