פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא צודקים לאחר התנתקות מהשירות! נושא התלונה:
ממן נירה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו היינו מנויים למי עדן במשך כמה שנים. בגלל שירות לקוי מאוד - אמרו שאנחנו מחוייבים אפילו שנציגה לא טרחה לציין שמחייבת אותנו ואין להם הוכחה, שיחה מוקלטת, חתימה! ואין ברירה- אנחנו בידיים שלהם והם חיובו אותנו על דמי יציאה גבוהים מבלי שהתחייבנו! לאחר שכבר הסכמתי לשלם את דמי היציאה סיכמתי עם הנציגה שיבואו לאסוף את מעמד הכדים+ הכדים שנותרו כדי שלא נחוייב בעלחות נוספת. השארנו את שאר הגינה פתוח (ויש דברים בעלי ערך רב בגינה) והשליחים לא הגיעו. פנינו שוב - קבעו איתנו יום ושעה אך שוב לא הגיעו!!! לאחר כמה שבועות מי עדן שלחו חיוב לחשבון הבנק שלנו ע"ס 420 ש"ח- לפני שהגיעה אלינו לבית חשבונית!!! לפני שידענו על כל חיוב ובניגוד לכל מה שסוכם עם הנציגה. שוב פניתי, הנציגה הבטיחה שיגיעו יום למחרת יקחו את הכדים והמעמד והם יזכו את החשבון/ישלחו צ'ק!! אך זה שוב לא קרה!!! נמאס לי לפנות למוקד ולהתעצבן! להסביר הכל מחדש!!
טרטור! סוג הנזק :
החזר כספי לכל מה שנלקח כולל דמי יציאה של ההיתחייבות שמעולם לא התחייבנו! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר ממן שמוליק טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה