פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים במשך 4 חודשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מחייבים אותי בהוראת קבע עבור ההזמנות שלי (כלקוחה שהצטרפה לפני 5 חודשים) ובנוסף, מחייבים את חמתי (כלקוחה שקיימת הרבה מאוד שנים), עבור החשבון הפרטי שלי בנוסף לשלה. כך שהכסף יורד פעמיים בכל חודש עבור הכדים שלי גם מחשבוני וגם מחשבונה. כך כבר חמישה חודשים, בכל חודש אני משלמת עבור הכדים שלי בביתי וחמתי משלמת עבור הכדים שלה ועבור הכדים שלי.כך שכל בר דעת יבין שהכדים שלי מחוייבים פעמיים! דיברנו עם שירות לקוחות לפחות 10 פעמים מאז אך ללא הועיל! משום מה אף אחד לא חוזר אלי למרות שהובטח לי, לבעלי ולחמתי שיחזרו אלינו בטלפון ושהתלונה בטיפול. החברה מאז פניותינו פועלת בצורה מחרידה, בכל שיחת טלפון עלי לבזבז 20 דקות עד שמבינים את הבעיה שוב ושוב ואז עוד 20 דקות על התשובה התמידית שיחזור אלי נציג שקשור לכספים ועד היום לא קיבלתי ולו שיחה אחת. אני דורשת במיידי הסברים ותשובות מן החברה ומודה לכם באתר על טיפולכם
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של גב' סמדג'ה תהילה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה