פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כחודשיים התחברתי למי עדן הובטח לי בעת ההתחברות שבנוסף לכדים אני אקבל במשך 3 חודשים שישיות מים קטנים.
כבר בחודש ראשון קיבלתי שישית מים קטנים ובנוסף סיפקו לי פעמיים בחודש כדים וכמובן חייבו אותי כפול, בלי שבכלל מישהו שאל אם אני צריכה חלוקה פעמיים בחודש.
בחודש שני כשהביאו את הכדים ואת "המתנה" שהבטיחו, גיליתי בחשבונית ששילמתי על המתנה הזו.
לקח לי יום שלם להשיג את הנציג שירות שדיבר אלי בצורה מתנשאת ולא היה מוכן להעביר אותי למנהל.התשובה היחידה שקיבלתי שסוכן יחזור אלי, כמובן עד עכשיו אף אחד לא חזר אלי.
גם כשביקשתי להתנתק נאמר לי שנציג יחזור אלי תוך 2 ימי עסקים. (אני עדיין מחכה).
אכזבה גדולה... שירות מזעזע ואם לומר את האמת טעווות להתחבר אילהם.
אותי כלקוחה הם הפסידו......
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה