פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר והפרת חוזה נושא התלונה:
גבארה בהאא שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כמדי חודש ובהתאם לחוזה מי עדן צריכים לספק לי 5 כדי מים.
ההספקה נעשית בדרך כלל בסוף כל חודש,
בחודש נובמבר11 קיבלתי את הסמס הקבוע שמחר יספקו לי את הכדים (ה5 שמגיע לי כל חודש), הפעם זה לא קורה,והיות ועדיין היה לי מספיק מים לא נתתי לזה חשיבות.
כעבור שבועיים ושהמים שיש לי הלך ואזל התקשרתי למוקד השירות כדי להגיד להם שהחודש לא קיבלתי את 5 כדי המים המגיעים לי.
המוקדנית ענתה לי בזה שלפי הרישום שיש לה אני כן קיבלתי ואחרי דקה אמרה לא סליחה אתה ביקשת שלא יביאו... כמובן שניהם לא קרו בפועל וכך הסברתי למוקדנית.
כעבור יומיים הם מביאים לי את 5 הכדים. אבל בסוף החודש אני מגלה שחוייבתי בזה שהזמנתי 5 כדים נוספים שבפועל ביקשתי שיספקו את המגיע לי.
בנוסף לפי ההסכם מגיע לי בכל חודש שישיית מים, וניחשתם נכון, פעם כן מביאים ופעם לא ואבסורד בסיפור שהם רושמים בחשבונית שהם כן נתנו לי וגם יומן חלוקה ששוב בפועל זה לא קורה.
בהאא 0502078543

הגרוע מהכל שאין מענה בחברה, המענה הקולי חוזר על עצמו לאחר כמה דקות המתנה ולא ניתן להגיע לנציג, בפייסבוק ובמייל לא מחזירים כל תשובה, אז איזה דגש שמים על השירות ממש לא מובן.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וזיכוי על כל העילבון והשקרים פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה