פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתקנים מקולקלים מים לא טעימים שירות רע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו לביתינו מתקן דיגיטלי של מי עדן דיגיטלי.
מאז שקבלנו את המתקן אנו חווים תקלות אינסופיות, נזילות של מים, מים עם טעם לוואי, וטכנאים מגיעים שוב ושוב לתקן ללא הועיל, גם החליפו לנו מכשיר ובכל זאת גם המכשיר החדש עשה קצר בכל הבית. בסופו של דבר אנו קונים מים מינרלים בבקבוק ומשתמשים במיחם חשמלי כדי לחמם מים, והמתקן עומד ללא שימוש.
אמרו לנו שיחליפו לנו את המכשיר שוב, אך נראה לי שאני צריכה לקבל פיצוי על הטרטור, על עוגמת הנפש, על בזבוז הזמן ועל הכסף ששילמתי על המכשיר.בנוסף אני לא מרוצה משירות הלקוחות. דברתי עם בחורה בשם ליזט שדברה בטונים לא נעימים התווכחה איתי בגסות רוח וגרמה לי למפח נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר ופיצוי הולם על כל התקופה שבה לא היה לי מכשיר תקין והוצאתי כסף על בקבוקי מים מינרלים, הזמנת חשמלאי לתיקון הקצר וקניית מיחם חשמלי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה