|
|
|
|
|
|
העדר מענה על רצון להתנתק מהשירות של מי עדן |
נושא התלונה: |
צורי אילת |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוחה ותיקה של מי עדן כמעט 20 שנה ומסיבותיי האישיות מעוניינת להתנתק.
למרות פניותיי החוזרות ונשנות לשירות לקוחות ולקשרי לקוחות איש לא חוזר אליי.
מקווה שהפנייה תסייע לי להתנתק מהשירות. אין ספק, כי הסיבה שהצטרפתי למי עדן היא השירות , וכיום היא לא תקפה.
מה גם שהם לא הסכימו לפצות אותי על מכשיר שרכשתי מהם ואין לי בו צורך.
בברכה
אילת צורי
|
תשלום על מכשיר שאין בו שימוש |
סוג הנזק : |
התנתקות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|