פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גיוס עובדים לשירות לקוחות מתבצעת בצורה לקויה בקרית גת . נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי למרכז הערכה בקרית גת עם עבר עשיר מאוד בשירות לקוחות ומכירות עברתי את מרכז הערכה לשלב הבאה. הובטחה תשובה תוך יום יומיים, בדיוק לאחר שבוע מתקשרים אלי לזמן לרעיון עבודה נוסף שוב הצגה עצמית שוב סימולציות כי "לא סגורים לגבי" ורק אחר כך תהיה תשובה.מזה הדבר הזה? גם כך לא חזרתם תוך יומיים אלה אחרי בדיוק שבע ימים ועוד רעיון עבודה? ומזה לא סגורים לגבי? זה או כן או לא!זה זלזול בכוח אדם שמעוניין לעבוד הטירטורים שלא מעיניינים אף אחד ומניסיון זה גיוס הכי לקוי ולא מקצועי שראיתי עד עכשיו.לא יתכן שבחברה כזאת גדולה גיוס כוח אדם יתבצע בצורה כזאת, ועם כל הכבוד כבר אין שום מוטיבציה לעבוד במקום שמתנהל כך.לתשומת לבכם.

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה