פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין, רמאות לקוח,לקיחת כספים שלא כדין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש 5/2011 התעניינתי בשירות מי עדן בר, בעקבות זאת חזר אלי טלפונית סוכן החברה ששמו קובי שבתאי שהציג עצמו כסוכן בכיר של חברת מי עדן והציע לי את החבילה באה:
1. ארבעה כדים בחודש
2. חבילת כוסות חד פעמי
3. שישיית מים 0.5 ליטר
4. הובלה והתקנה
5. לקוח חדש שיופנה לחברה דרכי יזכה אותי בסכום של 75 ₪ בחשבונית החודשית

במעמד שיחה טלפונית זו הודיע לי הסוכן קובי כי העלות הכוללת של החבילה מסתכמת ב 99 ₪ לחודש כולל מע"מ.

לאחר שתי הובלות של כדים שבהם קיבלתי שלושה כדים ולא ארבעה כדים כפי שהובטח לי, יצרתי קשר עם קובי והודעתי לו שהוא לא עומד בהסכם ואני מבקש להתנתק מהשירות, בתגובה ענה לי כי הוא מצטער ומקרה זה לא יחזור על עצמו, כנראה שהנהג טעה בחלוקה וכמובן ישלים לי את החוסרים

כשהבנתי שיש לי עסק עם אדם לא אמין יצרתי קשר עם שירות לקוחות של החברה והבנתי מנציג החברה שקובי כבר לא עובד בחברת מי עדן וזאת בעקבות תלונות רבות של לקוחות שנפלו קורבן לשקרים והבטחות של סוכן שהחברה העסיקה, עוד הסביר הנציג כי מה שהובטח לי אינו אמיתי והחברה לא יכולה לעמוד בהסכם שכזה שמבחינה כלכלית החבילה אינה משתלמת והביעו התנצלות על העוגמת נפש שנגרמה, לא הגיוני שדברים מסוג כזה קורים בחברה כזאת וביקשתי להתנתק ודרשתי שנגיע לגמר חשבון בהקדם.

חברת מי עדן בר ממשיכה את דרכו של סוכן שמרמה את לקוחותיו, משקר ולא עומד בהבטחותיו,
חצי שנה לאחר בקשתי לסיום ההתקשרות אני מקבל רק הבטחות מנציגי החברה שיגיעו בהקדם לאסוף את הציוד עליו שילמתי פיקדון ונגיע לגמר חשבון בהקדם, בכל פעם שיצר עימי קשר נציג החברה לשם לקיחת הכדים, הנהג לא הגיע ובכך נגרם לי טרטור רב ועוגמת נפש היות ואת הכדים העליתי מהמחסן הנמצא בקומת החניון לפתח ביתי, כל שיחות הטלפון שמסתכמות במאות דקות והפקסים ששלחתי לא צלחו !!! הגעתי למסקנה שהחברה מכשירה את סוכניה להתנהג בדיוק כמוה בשקרים והבטחות!!!

היום (18/3/2012), קיבלתי חשבונית חובה ע"ס 349.22 ₪ על ציוד שלא החזרתי ועל הפרת חוזה, מבירור עם נציג החברה נטען כי הנהג הגיע לקחת את הכדים אך לא ראה אותם, כרגיל שוב שקר...
חלק מסכום החשבונית מורכב מהפרת חוזה, נאמר לי מנציג החברה כי אני זכאי לזיכוי בגין סכום זה היות והובטח לי חבילה שאינה קיימת.

הנכם מתבקשים להגיע בזמן הקצר ביותר ולאסוף את הכדים השייכים לכם ולזכות אותי באופן מלא על החשבונית שנשלחה, אני רואה בחשבונית זאת גניבת כספים מהלקוח, וכרגיל שוב גניבה מלקוח....

אבקש להגיע לגמר חשבון ולזכות אותי בהפרש המגיע לי, בפועל חייבתם על כל כד 33.33 ₪ כאשר בפועל הובטח לי חיוב של 25 ₪ על כל כד, בנוסף לזכות אותי ע"ס 75 ₪ היות והגיע לחברה לקוח דרכי
במידה ולא אקבל את כספי בחזרה אאלץ לנקוט באמצעים משפטיים נגדכם על לקיחת כספים שלא כדין, רמאות לקוחות ועוגמת נפש רבה.
ראוי לציין, שלפי דעתי וניסיוני התקשרתי עם חברה הגרועה ביותר שקיימת במשק!
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה