|
|
|
|
|
|
התנתקות ממי עדן ןקבלת חשבון פקטיבי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בינואר 2012 ביקשתי להתנתק ממי עדן.סוכם והוברר שאין לי שום יתרת חוב לחברה.במשך כ 3 חודשים ניסו לשכנע אותי להשאר אך סירבתי..
באפריל אחרי 3 חודשים התרשרו אליי ממי עדן וטענו שיש לי חוב של 99 ש"ח
לאחר שיחה ובדיקה עם הנהג שהתקשר הוסכם שמדובר בטעות ואין לי שום חוב.
לאחר מכן ב 12.4 אני מקבל חיוב פיקטיבי של 354 ש"ח על ביטול הטבות שקיבלתי בעבר.אני חושב שזאת חוצפה ממדרגה ראשונה שאחרי 5 שנים שאני לקוח שלהם הם לא יודעים להפרד בכבוד וזאת למרות שהן באתר והן בסיכום טלפוני סוכם שאין לי שום יתרת חוב..
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|