פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות ממי עדן ןקבלת חשבון פקטיבי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 2012 ביקשתי להתנתק ממי עדן.סוכם והוברר שאין לי שום יתרת חוב לחברה.במשך כ 3 חודשים ניסו לשכנע אותי להשאר אך סירבתי..
באפריל אחרי 3 חודשים התרשרו אליי ממי עדן וטענו שיש לי חוב של 99 ש"ח
לאחר שיחה ובדיקה עם הנהג שהתקשר הוסכם שמדובר בטעות ואין לי שום חוב.
לאחר מכן ב 12.4 אני מקבל חיוב פיקטיבי של 354 ש"ח על ביטול הטבות שקיבלתי בעבר.אני חושב שזאת חוצפה ממדרגה ראשונה שאחרי 5 שנים שאני לקוח שלהם הם לא יודעים להפרד בכבוד וזאת למרות שהן באתר והן בסיכום טלפוני סוכם שאין לי שום יתרת חוב..

עלבון סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה