פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי עדן והיחס ללקוח גניבת כספים מחשבון הבנק ללא אישורי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להביא לפניכם מאורע לא נעים אשר חוויתי מול חברת מי עדן המספקת מים לביתי מיזה שנים,במהלך השנה 2011 בחודש אוק' ביקשתי להקפיא את השירות לזמן בלתי מוגבלעקב מעבר לבית חדש.סוכן החברה אשר התנהלתי מולו שנים(ישנו מס' הטלפון של הסוכן כולל פרטים אישים)הסביר לי כי אין בעיה והשירות מוקפא ושאני ידבר איתו ברגע שארצה לקבל מים שוב.לאחר כמה חודשים (במהלך חודש פברואר חייגתי לנציג והופנתי לש.ל של החברה לחידוש ההספקה)באותו הזמן אישתי ערכה בדיקה לראות באילו חודשים לא שילמנו ובאילו כן (ליתר בטחון ומזל שבדקנו)כי נתגלה שבמשך כל התקופה שחשבתי שאנחנו לא מחויבים חויבתי מחיר מלא בגין שירות שלא נתקבל וגם מי עדן ונציגהם הלינו בפני שנכון לא סופקו מים אך כן חויבתי ולכן מגיע לי זיכוי ופה מגיע החלק המכוער המתנתי לקשרי הלקוחות של מי עדן כמה ימים טובים עד שחזרו אלי וגם בסוף השיחה ביקשתי ליצור איתי קשר בשנית ביום שלמחרת כי רציתי להתיעץ עם אישתי עם אנחנו ממשיכים את השירות בחברה שכזו...מאז לא שמעתי יותר מקשרי הלקוחות אך בשיא חוצפתם אתמול צילצל אלי מפיץ של מי עדן ושאל אותי לאן לספק את המים !!! השבתי לא כי אינני מעוניין בשירות שלהם לפני שאפוצה כנאות על גניבת הכספים מחשבוני ובגין השירות הקלוקל של החברה.אני עדיין מחכה ולכן החלטתי לערב גם אותכם בנושא הנ''ל.(דברי כאן מאד מתומצתים במידה ויש צורך בניירת או כל דבר אחר אשמח להשיב)
תודה,
גבע יניב
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה