פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי והוצאה לפועל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קצרין כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה שנים קניתי ממי עדן מתקן למים קרים/חמים והמשכתי לקחת מהם מים,
עד שהם התחילו לרמות בחשבוניות ואי התאמות, החלטתי שאני מתנתק מהם, התקשרתי ושאלתי מה אני חייב להם אמרו לי סכום מסויים שאלתי את בטוחה שזה הסכום אין שום דבר נוסף? אמרה לי שכן, שילמתי לנהג והוא בא לקח את כל הגלונים הריקים, ביקשתי שישלחו לי מסמך שאין לי שום חוב אליהם, ואמרו לי לא צריך אני אומרת לך שהכל בסדר ונשלח לך חשבונית בדואר, לאחר כחודשיים שלוש קיבלתי בדואר מסמך שאני חייב למיי עדן איזה 150 ש'ח התקשרתי לברר את זה, אמרו לי שלא החזרתי להן מעמד לבקובקים ומתקן כוסות(שקניתי בייחד עם המתקן),אמרתי לו שאין לי שום מעמד לבקבוקים אף פעם לא קיבלתי והם אמרו שמופיע שקיבלתי אמרתי להם שאני עובד בתור מנהל חנות ברשת ביגוד וגם שם יש לי מי עדן ואני האיש קשר שלהן ופעם שביקשתי מהנהג מעמד לעסק לבקבוקים כשהיה אצלי בבית הוא אמר לי אני יכול לשים לך ברכב ותיקח לעסק כי הרגע הייתי שם והסכמתי וכנראה הוא חייב את הבית ולא את העסק, הוא לא הסכים עם מה שאמרתי ואמר שרשום לו אצלי אמרתי לו תבדוק והוא אמר שיבדוק ויעדכן אותי, לאחר כשבועיים חודש אני מקבל מכתב נוסף עם ריבית שעדיין אני חייב להם, התקשרתי שוב ואמרו לי שהם לא יכולים לדבר איתי כי התיק עבר לעו"ד ניסתי לדבר איתם הם לא הסכימו אמרו לי לדבר עם העו"ד דניאל פז, התקשררתי אליהם הפנו אותי לבחורה בשם מיטל, היא אמרה לי שהסכום עומד על 450 בערך ואם לא תשלם תוך יומיים שלושה זה עובר להוצאה לפועל וזה כבר יעלה ל1000+ שאלתי אותה על סמך מה ההקפצה של המחיר זה לא הוגן ולא קיבלתי מהם שום מסמך, היא אמרה ששלחה לי בדואר רשום אמרתי לה שלא קיבלתי, שום דואר רשום, היא אמרה גם שדיברו איתי בטלפון שזה גם שקר הטלפון עלי 24/7 ושום שיחה מהם לאחר דין ודברים מחשש להוצאה לפועל הגעתי אתם להסדר ושילמתי להם 270 ש'ח שמבחינתם סגרתי את התיק עדיין לא קיבלתי מכתב מהם שהכל סגור הם אמרו שישלחו ולא קיבלתי , כשהתקשרתי שבוע שעבר למי עדן אמרו שעדיין התיק אצל העו"ד, והוא לא סגור, כשביררתי על החנות שאני עובד בה אם מופיע בה מתקן לבקבוקים היא אמרה לי שלא, אבל היא לא יכולה לעשות כלום בנדון כי התיק אצל עו"ד, כשפניתי לעו"ד לשאול למה עדיין התיק פתוח ולמה לא קיבלתי את החשבונית הם צחקו עלי והתנהגו אלי כמו מטרידן, תפסיק להתקשר, מה נראה לך שהם יחזירו לך את הכסף, וכו' אשמח אם תטפלו בנושא מס לקוח שלי במי עדן הוא:5434746 משרד עו"ד דניאל פז מס טלפון 039525386
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על הסכום ששילמתי + פיצוי+ מכתב רשמי שאין לי שוב חוב אצלם. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גיגי משה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה