פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד החלוקה בלי לעדכן אותי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' ארלוזורוב 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שינו את מועד החלוקה,מיום רביעי ה 16 למאי ליום חמישי ה31 למאי,ולא הודיעו לי ולא עודכנתי בדבר השינוי.זאת לא הפעם הראשונה,שמשנים מועד חלוקה בלי ליידע אותי בדבר.בנוסף,נאלצתי להתקשר ארבע פעמים עד שהגעתי למענה אנושי ולמוקדנית.זה שירות גרוע מאוד,בעיקר לאור העובדה שאני לקוחה וותיקה כבר יותר מעשר שנים.זה זילזול בלקוח ולקיחתו כדבר מובן מאליו.מוקדנית בשם רעות אמרה לי שאי אפשר היה לעדכן אותי כי לא היה להם מספר הטלפון הסלולארי שלי.לו הייתם יודעים כמה פעמים כבר עדכנתי לחברה מה מספר הפלאפון שלי,שלא השתנה בעשר השנים האחרונות,כי אני לקוחה באותה חברת פלאפונים יותר מעשור.

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' כהן אביבה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה