פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
דברתי עם נציג שירות שלכם יום לפני מועד החלוקה לעדכן אותו שיספק לי שלושה גלוני מים בלבד אבל סיפקו 4 ולא כפי שביקשתי.
לפני חודשיים הזמנתי שתיי מיידניות לשמירת קור המים לחצי ליטר אמרו לי שיספקו לי את המיידניות היום ביום החלוקה אבל לא הביאו לי וזה ואתמול נציג התקשר לשאול אם אנחנו רוצים כוסות או מים להזמין.... חוצפה של חברה אבל אני החלטתי להתנתק אני משלמת על שירות ולא רק על מים אני פשוט אעבור לנביעות!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה מנהלת פניות הצי שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' בחבוט סיגל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה