פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב פתאומי עבור כדים שכביכול לא הוחזרו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של מי עדן מזה 8 שנים.
באחת הפעמים שעברתי על החשבונית שקיבלתי מ"מי עדן" הבחנתי בחיוב על 3 כדים כאשר בפועל לא קיבלתי אותם. כך קרה מספר פעמים. לאחר שהתקשרתי לחברה והתרעתי על המצב, נאמר לי שסירבתי לקבל את הכדים מהנהג.

החלטתי להתנתק ממי עדן ולעבור לנביעות. לא הייתי חייב כסף למי עדן, כל חשבונותי שולמו תמיד ולא היה שום חוב שיידעו אותי לגביו.
ברגע שביקשתי להתנתק קיבלתי חשבונית על סך 1307 ש"ח , ללא כל פירוט עבור מה החיוב. לאחר בירור ושיחה עם נציגי החברה נאמר לי שזהו חיוב עבור 30 כדים ריקים שכביכול אני חייב לחברה. במשך השיחה ניסיתי להבין מהיכן פתאום צץ החוב, כל 8 השנים לא ציינו בפני את הנושא ובאף חשבונית שקיבלתי בדואר לא צוין חוב על כדים ריקים. עוד ברצוני לציין כי ההתעסקות עם הכדים הריקים תמיד הייתה בידי נציגי החברה שהיו מגיעים ומחליפים אותם בכדים מלאים, אני תמיד הייתי מניח את הכדים כדי שיחליפו אותם.

יצרתי שוב קשר עם החברה כדי לקבל את הפירוט של החוב בסך 1307 ש"ח. נאמר לי ע"י הנציגים כי חיוב עבור כד ריק אחד הוא 25 ש"ח. הדבר לא היה נראה לי הגיוני - אם כד אחד עולה 25 ש"ח והחיוב הוא עבור 30 כדים - החישוב הוא 750 ש"ח עבור 30 כדים ריקים. ברגע שחישבתי זאת יחד עם הנציגה היא לא ידעה לתת לי תשובה ואמרה שיחזרו אליי מהנהלת החשבונות. לאחר שבועיים לא קיבלתי תשובה לכן יצרתי שוב קשר עם החברה ונאמר לי שהחוב נמצא כרגע בתביעה משפטית והם אינם יכולים לתת לי מענה מעבר לכך.
יש לציין שכל התהליך הנ"ל נמשך כחודשיים, מרגע ההתנתקות עד היום.

אני דורש לבטל את החיוב משום שחיוב זה שגוי ומיותר, וצורת החיוב נעשתה בצורה לא ראויה, איך יכול להיות שבזמן שהייתי לקוח של מי עדן הם מעולם לא ציינו את החוב והוא פתאום צץ כאשר החלטתי להתנתק?
בשבילי כל הנושא הוא עגמת נפש מאד גדולה.


לאחר התעניינותי והתעסקותי בנושא מצאתי שמקרה בדומה לזה קרה פעמים רבות ללקוחות של מי עדן. בנוסף, מקרה זה מבחינתי משקף את ההתיחסות והשירות המזלזל של החברה כלפי לקוחותיה וכמובן סוגר בפני את האפשרות לקבל שירות מחברה מי עדן בעתיד.

תודה מראש על המענה,
ג'ורי יחזקאל.
כספי סוג הנזק :
ביטול חוב פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה