פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי בערך נרשמתי כמנוי חדש במי עדן , לפני כשבועיים בערך החלטנו שלא מתאים לנו להמשיך , מאז אחרי מספר לא מבוטל של פניות בהן אני מבקש לקחת את המתקנים השונים שנמצאים אצלי בבית.איש לא בא.
אחרי שהגעתי עד למנהל האיזורי העונה לשם משה שאמר לי (לפני שבוע וחצי) שכנראה היום (יום שני לפני שבוע וחצי) יבואו לקחת את המתקנים ואם לא היום אז השבוע זה יהיה מאחורינו אנו עדיין ממתינים על תקן מחסן עד שמי עדן יואילו בטובם לפנות את המתקנים מביתנו.
פשוט מעצבן ומאכזב ומרגיז , לשים את המכשיר אצלינו שמו בזריזות ויעילות אבל לפנות אותו עברו כבר מעל לשבועיים והיד עוד נטויה.
ראוי גם לציין או על חוסר אמינות או חוסר מקצועיות כאשר שביום שני לפני שבוע וחצי ששוחחתי עם אחת הטלפניות ודרשתי שיבואו היום לקחת את המכשיר מאחר וידעתי שזהו יום חלוקה והיא אמרה שהם כבר לא באזור (בסביבות השעה 10 בבוקר)ומה עיני רואות בשעה אחת לערך במקרה מחוץ לבניין את החבר'ה של מי עדן מחלקים בבניין שלנו את הבקבוקים. הם כמובן לא הסכימו לקחת את הציוד , וההמשך כפי שצויין לעיל עם משה המנהל האיזורי של איזור ירושלים שהבטיח שייקחו ועדיין לא לקחו ולא יצרו קשר
פשוט עוגמת נפש!!! עלבון!!! ובזבוז זמן!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבואו כבר לקחת את המתקנים , אני מתחנן!!! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר יוסי זעפרני טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה