פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לןזרת לתשלום חוב ששולם לפני חצי שנה. חוסר התייחסות מצד החברה נושא התלונה:
גילעדוב יבגניה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה שילמתי חוב של גרוש שלי למי עדן בטענה של החברה שאני ערבה שלו (אדישצ'ב קונסטנטין ת"ז 322044561). קיבלתי מס' אישור על תשלום החוב( מס' 4723604). כיום פנה אליי עורך דין באיום שאם אני עד יום עסקים הבא(03.06.12) לא אשלם את החוב יגיש תביעה נגדי, לא מוכן לפנות למי עדן. דורש שאשלח לו אישור תשלום. כשפנייתי למי עדן לא מוכנים לדבר איתי. ביקשתי לנתק את המנוי - וחזרה של קשרי לקוחות תוך 3 ימי עסקים. ביקשתי לדבר עם מנהל - לא ניתן - טיפול עורך דין. אני כבר לא יודעת מה לעשות. מתשקשרים אליי במהלך יום עבודה, מפריעים לי, לא מספיק שאני שילמתי חוב שהוא לא שלי, אני גם לא יכולה להגן על עצמי כי. אין אפשרות לדבר עם מי עדן - רק דרככם - אין פניות הציבור ושרות לקוחות לא מדברים איתי. נשאר לי רק לתבוע אותם ...
כספי סוג הנזק :
סגירת תיק אצל עורך דין , מכתב התנצלות, ניתוק מנוי פעיל במי עדן, תשלום כסף על כל הפניות הלא רלוונטיות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' גילעדוב יבגניה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה