פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 24/5/2012 יצרתי קשר עם שירות לקוחות וביקשתי שיקדימו לי את החלוקה מ 28/5/2012 ל 24/5/2012 נענתי בחיוב אך לא סופק לי כלום התקשרתי למחרת לבדוק מדוע לא סופק לי המים לאחר בירור נאמר שהמים סופקו למישהו אחר וידאגו לספק לי מים עוד היום , השעה כבר לקראת 12:00 בצהריים של יום ו' ויצרתי שוב קשר עם השירות וציינתי שטרם קיבלתי את המים ציינו שבעוד חצי שעה יגיעו אליי הדגשתי שאני עם 3 ילדים קטנים ומארחת לחג השבועות ומבקשת שלא תהיה שוב בעיה אך לצערי שוב לא הגיעו והמים הגיעו אליי רק ב 28/5/2012 כולמר 5 ימים לאחר שיחתי הראשונה , התקשרתי ב28/5/2012 לבקש להתנתק בעקבות התקלה ציינו שמנהל יחזור אליי תוך שלושה ימי עבודה , לאחר מכו התקשרתי שוב שאניני מעונינת להמתין לשלושה ימי עבודה ואני מבקשת להתנתק במיידית לא יתכן שכעת שאני בודקת את השוק חב' אחרת מציעה לי את אותו השירות ב 99 ש"ח לעומת תשלום של 162 ש"ח למי עדן הנציגה ציינה שיכולה להוזיל לי כעת ל 123 ש"ח , ביקשתי שיחזור אליי מנהל בנושא ושוב לאחר שלושה ימים התקשרתי שוב ציינו שיחזרו אליי ושוב אתמול ושוב היום אך לצערי אף אחד לא טורח ליצור קשר ולהתנצל על מה שגרמו ולטפל בבקשתי להתנתק מחברתם
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין סיבה שאחיוב בגין 3 כדים שסופקו לי באיחור רב, זיכוי בעלות של חודש נוסף בעקבות העלות הגבוה שאני מחוייבת לטאורך זמן , להתנתק ממי עדן פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה דהן מנהלת פניות שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' טמיר אתי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה