פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע של מי עדן , נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של מי עדן מעל 8 שנים כבר .. במשך כל התקופה הייתי משלם והיו מספקים לי כדי מים עד שקיבלתי הצעה דרך סוכן נביעות בפחות ב 100 שח לפחות !! ממה שהייתי משלם למי עדן .
לאחר שיחה מול אחראית קשרי לקוחות של מי עדן סוכם שמספקים לי מתקן חדש עם עסקה מוזלת יותר .
סוכם ש 3.6.2012 בים א' כי יגיע לביתי מתקין מחברת מי עדן כדי לבצע התקנה של הבר החדש ואת הישן נשאר אצלי ( כי הוא נרכש על חשבוני ) המתקין הגיע באותו יום התקין את הבר החדש ולקח את הישן בלי ידעתי לאחר שיחה עימו הוסבר לו שסוכם עם המוקד של מי עדן שהמתקן הישן נשאר אצלי .. המתקין התעלם מדבריי ומאז לא החזירו לי את המתקן בטענה שזה לא מעודכן בהזמנה ... " נציג 1 לא יודע על מה שסוכם עם נציג אחר " ככה זה במי עדן
אין אחידות בחברה הרגשתי שאני מתמודד עם כמה חברות ..
לאחר מספר שיחות שניהלתי מול המוקד הובטח שעד יום ד' ב6.6.2012 יטפלו בזה ויחזירו את המתקן . מיותר לציין שזה לא בוצע עד עכשיו .. אני מאוכזב מאוד מהשירות של החברה
שירות מזעזע ומתחת לכל ביקורת , הלקוח מקבל רושם של אי מקצועיות ,אמינות מצד נציגי החברה .. " אי וודאות " במסירת תשובות הם לא עומדים בזמנים שהם קובעים בין אם זה זמן חזרה ללקוח לעיטים הם מתעלמים מהפניות . או בזמן הספקת הכדים .
מה שמעניין אותם זה לסגור עיסקה !!
אי עמידה בזמן סבב שהם קובעים מול לקוח !!!!
לא הייתי ממליץ על מי עדן אני שוקל לעזוב את החברה ..
חווית שירות מגעילה , סבל נוראי עם שירות כזה אני מעדיף לסחוב בקבוקים הבייתה וכמובן של כל חברה מלבד "מי-עדן".
לא מקבלים שירות במי עדן נ-ק-ו-ד-ה

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה