פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במעמד מכירה לא הודיעו על התחייבות של שנה וחצי. נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילה של מתקן קלאסי ובטרם עברו 14 ימים החלפתי למתקן הדיגיטלי.
טרם קיבלתי חוזה חדש עבור המתקן הדיגיטלי.
סופק לי מתקן מחודש במצב רע, (במעמד המכירה כלל לא ציינתם שמדובר במתקן מחודש) נפלתי בין הכסאות במשך כמה שבועות בין המכירות בין השירות ובין הסוכנים שלכם ללא קבלת שיחת טלפון אחת לפנייתי.
לבסוף שי מנהל משמרת בשירות לקח את הטיפול באופן אישי ופתר סוגייה זו.

על הדרך סיפקתם לי כד נוסף בתשלום נוסף ללא בקשה שלי, וגם סוגייה זו לא נפתרה בזמן וכנדרש.

עד היום העלות החודשית שאני משלם גם כן לא היתה ברורה. פעם נאמר לי 99 ש"ח , פעם נאמר לי 133 ש"ח ופעם 123 ש"ח.
לפני כשבועיים שי הבטיח שיחזרו אלי מהמכירות להבהרת העניין אך לא חזרו אלי, ופניתי שוב פעם היום ונאמר לי סוף סוף ע"י טובה שהעלות המדוייקת היא 123 ש"ח לחודש).

מעבר לכל זה היום לראשונה נאמר לי שיש התחייבות לשירות למשך שנה וחצי.

ולסיום של מתן שירות מושלם, טובה מנהלת משמרת במכירות ניתקה לי היום את הטלפון בפרצוף בהיותי מתלונן.

לגבי סוג הנזק שנגרם לי - כל האפשרויות נכונות:
עלבון , עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף.

תגובתכם בבקשה.
עלבון , עוגמת נפש, בזבוז זמן וכסף. סוג הנזק :
התנצלות על שטובה ניתקה לי את הטלפון בפרצוף. וביטול התחייבות של שנה וחצי. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתו של מר אריאל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה