פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים בשירות.חברת מי עדן. נושא התלונה:
בוקובצקי דויד שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בשבוע שעבר הזמנתי 6 כדים.הגיעו רק 5.אחרי רב הטלפונים נאמר לי ניגמר המים.
ביקשתי לדבר עם מנהל ,אמרו לי טוך 3 ימים הוא יחזור ,עוד מאד שבוע עובר,אך אין שום מענה.ביום ראשון ב-24.6.2012 ביקשתי ביטול כי נימס לי מהטרטור הזה.
נאמר לי טוך 3 ימים יחזרו אלי היוןם 26.6.2012 עדיין אין מענה .התקשרתי היום
אמרו לי היום חוזרים אלי בטוח רק אף אחד לא חזר.אנא תעזרו לי .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של מר בוקובצקי דויד טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה