פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר שרות ברמה נמוכה נושא התלונה:
כהן זוהר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הלחי 19 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוח מי עדן כ 10 שנים החלטנו לסיים את השרות לאחר מסע שכנועים והבטחות להטבות למנהם ומחיר אטרקטיבי ביקשנו לסיים מכן החל מסע מכוער של שרות
ביקשנו לא לספק לנו כדי מים אבל המים הגיעו למרות בקשות לא להביא
באו לקחת את המים והבטיחו שיזכו אותנו על 4 כדי מים
לאחר כשבוע הגיע נציג בשם אריק לקחת את המתקן ואת הכדים הריקים שהיו בבית ואת המעמד לכדים
בשיחות עם שרות לקוחות הובטח זיכוי להחזרת הכדים המלאים
פתאום מגיע חוב למי עדן של 348 שח
ברצוני לציין שבכל השנים לא היה לי שום חוב והתשלום חויב תמיד בכרטיס אשראי תמיד החזרתי את הכדים הריקים ואף פעם לא הייתה לי בעיה
פתאום שאני מבקש להפסיק את השרות אני חייב כסף
בושה לחברת מי עדן שמתעללת באנשים וממציאה חוב שלא היה
טוב ייעשה וייבדק עם שרות הלקוחות והדיווח של המחלקים שאין בדרישת החוב אמת
כספי סוג הנזק :
ביטול דרישת החוב וזיכוי על 4 כדי מים שהוחזרו מלאים פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
נתנאלה וקנין מנהלת פני שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ותלונות של לקוחות. תלונתה של גב' כהן ליז טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותה בכל עת,
בטלפון 1-700-70-2002
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה