פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כד 18.9ליטר סדוק --נזילת מים במשך הלילה והצפת המטבח והסלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מי עדן כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוח של חברת מי עדן כ 5 שנים ומנויי על אספקת כדי מים 18.9 ליטר.
ביום חמישי בלילה הכד שכנראה היה סדוק נזל דרך המתקן במשך כל הלילה ובבקר שקמנו כל המטבח והסלון היו מוצפים במים !!!! לקח לנו שעה שלמה !!לאסוף את כל המים וכמובן להזיז רהיטים וכל הבלגן שכרוך בכך.אין צורך להסביר את כל הבלגן ואי הנעימות הכרוכה בכך כשיש שני ילדים קטנים בבית והאיחור לעבודה כתוצאה מהנזק שנגרם.
חשוב לציין שאת הסדק לא ניתן לראות בעין והכד שכב אצלי שבועיים לפני שחובר למתקן ומי עדן מכירים את התופעה ובשיחה איתם מודים שהתפועה קיימת .
אשמח לשמוע את תגובת מי עדן למקרה ולעוגמת הנפש שנגרמה לנו בעקבות המקרה ולנזק בביתי .
תודה מראש
אורן
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות תלונתה של מר אורן טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שוחחנו עם הלקוח אורן התנצלנו על המקרה הצענו פיצוי הולם שזה מארז מתנה24 בקבוקים קטנים או כרטיס זוגי לסרט או זיכוי 2 כדים לא היה מקובל עליו והחליט לבטל מנוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה