|
|
|
|
|
|
מי עדן לא מיידעים את הלקוחות לגבי חיובים של מוצרים נלווים ללא ידיעתי והסכמתי |
נושא התלונה: |
בן אהרן אייל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מי עדן אמרו לי שכהטבה להצטרפות אקבל 24 בקבוקים קטנים של מי עדן
הם המשיכו לתת לי את הבקבוקים ולחייב אותי כספית למרות שזה לא נאמר לי לפני ואף אחד לא שאל אותי אם אני רוצה לשלם עליהם
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות. תלונתו של אייל טופלה על פי הנהלים הקבוןעים בחברתנו. |
תגובה: |
שוחחנו עם הלקוחה לאחר 3 חודשי הטבה עליה האחריות לבטל את ההזמנה בכפוף לחוזה התקשרות בכל אופן סוכם שתחזיר את המארז ולא תחוייב למרות שסופק לה, |
פתרון: |
|
|
|