פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי עדן לא מיידעים את הלקוחות לגבי חיובים של מוצרים נלווים ללא ידיעתי והסכמתי נושא התלונה:
בן אהרן אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מי עדן אמרו לי שכהטבה להצטרפות אקבל 24 בקבוקים קטנים של מי עדן

הם המשיכו לתת לי את הבקבוקים ולחייב אותי כספית למרות שזה לא נאמר לי לפני ואף אחד לא שאל אותי אם אני רוצה לשלם עליהם
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות. תלונתו של אייל טופלה על פי הנהלים הקבוןעים בחברתנו. תגובה:
שוחחנו עם הלקוחה לאחר 3 חודשי הטבה עליה האחריות לבטל את ההזמנה בכפוף לחוזה התקשרות בכל אופן סוכם שתחזיר את המארז ולא תחוייב למרות שסופק לה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה