פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת שירות "מכרה" לנו 2 מכונות קפה ב-500 ש"ח בלי ליידע אותנו שזה כולל התחייבות לקניית קפסולות וקנסות יציאה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי היתה לקוחה של שירות המים. מי עדן פרסמה אפשרות לרכוש מכונת קפה LAVAZZA ב-500 ש"ח ולכן התקשרנו להתעניין בפרטי המבצע.
שאלנו את נציגת השירות 3 פעמים אם המכונה באמת עולה רק 500 ש"ח ובזה זה מסתכם, וקיבלנו אישור.
השליח שהביא את כדי המים הביא גם את מכונות הקפה, החתים אותנו על טופס גנרי ואמר שהחתימה נדרשת "כאישור לקבלת המכונה".
רק אח"כ, כשהתחילו החיובים המטורפים להגיע עבור קפסולות הקפה, התברר לנו שהתחייבנו לתשלום על 50 קפסולות לחודש במשך שנתיים, עם קנס יציאה של 900 ש"ח.
החברה המשיכה לחייב את הכרטיס שוב ושוב, גם בקבוקי המים הקטנים שניתנים חינם ב-3 החודשים הראשונים להצטרפות המשיכו להגיע גם בתום התקופה וחוייבו ללא הסכמתנו להמשך האספקה, עד שבצעד של יאוש אמי ביטלה את ההרשאה בחברת האשראי.
למרות שדיברנו שוב ושוב עם גורמים שונים בהנהלת חשבונות ולאחר שהובטח לנו שהעניין יסודר, עדיין מצאנו את עצמנו עם דרישה לתשלום קנס היציאה ודמי ביטול ואיומים בתביעה אם לא נשלם.
מי עדן משתמשת בשירות הקפה כדי "לכבול" אליה לקוחות ומשתמשת בנציגי שירות שלא מהססים להעלים את הכוכביות הקטנות (ולך תוכיח את זה) ובחוזים גנריים ולא ברורים. חתמת - אכלת אותה!
אה, ודרך אגב - המכונה ממש גרועה :( הפילטר מתחיל להוציא חלודה אחרי תקופה קצרה ואיכות הקפה בינונית. הייתי צריכה לקנות NESPRESSO.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול קנס היציאה ודמי הביטול. פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה