פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגלה מלאה בכדים נפלה ושברה ברז ראשי של הבניין נושא התלונה:
נוי אייל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.7 , עובד של חברת מי עדן סחב עגלה ועליה 7 כדים .
כשניסה לעלות במדרגות ( 3 מדרגות כניסה ללובי) נפלו הכדים והתגלגלו עד שפגעו בברז מים ראשי של הבניין.
כתוצאה מכך התפוצץ הצינור.
עלות התיקון הייתה 354 שקלים.ובנוסף מים רבים שנשפכו.
העובד נתן לנו הצהרה חתומה וצירף את מספר הטלפון של המנהל שלו
מר "ערן בן אבו" דיברנו איתו והוא אמר שהוא לא קשור לזה ושנדבר עם מי עדן ישירות. דיברנו איתם והם אמרו שאין להם מי שמטפל בפניות מהסוג הזה ושנפנה לאיריס ממחלקת פגיעות רכב.
ניסינו לדבר איתה ( במשך שבוע) ולא הצלחנו לתפוס אותה.
אנחנו עדיין מנסים ..
מה עוד ניתן לעשות ועל מי האחריות לטפל בזה?
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן כראשון במעלה,במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות שללקוחות.תלונתו של מר אייל טופלה עלפי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שוחחנו עם מר אייל סוכם שיישלח אליי את פרטי הנזק ואנו נישא באחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה