|
|
|
|
|
|
מי עדן מוסרים מידע לא אמין |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מי עדן לא יידעו אותנו על המחיר האמיתי של הכדים העלו ללא ידיעה את המחיר וכשבקשנו להתנתק כל נציג אמר מחיר אחר של קנס על התנתקות
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודות זמן כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות,תלונתה של גב' לאה טופלה עפ"י הנהלים הקבועים בחברתנו. |
תגובה: |
שוחחנו עם אברהם בתאריך 14.7 סוכם מולו שלא יחוייב עבור דמי יציאה כנגד החזרת מכשיר המים |
פתרון: |
|
|
|