פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה של מי עדן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
2.4.13 התנתקנו ממי עדן לאחר שראינו שחברה זו לא אמינה ואינה נותנת שרות ללקחותה ומחיבת אותנו על מה שבה לה בלי לידע אותנו.
לאחר ההתנתקות קיבלנו חיוב ממי עדן על סה"כ 110 ש"ח בכאשר בדקנו את החשבון ראינו שאנחנו
לא חיבים להם דבר ולאחר מכן קבלנו התראה לשלם את הסכום ועוד 60 שח פנינו באותו יום למי עדן לשאול על מה החיוב הם לא ידעו לענות בדיוק ואמרו שיצרו איתנו קשר מאחר שלא יצרו איתנו קשר פנינו שוב אליהם והם אמרו שזה כבר עבר לחברת עורכי דין.
לכל אורך התקופה שקיבלנו שירות ממי עדן היה מלווה בעוגמת נפש ומחוסר שירות טוב.
כספי סוג הנזק :
אנו מבקשים ממי עדן לבטל תביעה זו פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקחותיה בכל נק זמן כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקחות. תלונתה של גברת שרונה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו תגובה:
סוכם מול הלקוחה שתשלם 200שח ונסיר אותה מתביעה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה