פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים לא מוצדקת, אי סיפוק שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי עברתי דירה ובמאי ביקשתי להפסיק את השרות, אך הנציגה של מי עדן הבינה את זה איך שרצתה וביטלה רק את מועד האספקה הקרוב, כך שביולי כבר קיבלתי משלוח חדש של מים. ביקשתי שיבואו לאסוף את זה ונאמר לי שיזכו אותי, אך לא זיכו אותי. לאחר שיחות חוזרות ונשנות של הנציגים מקשרי לקוחות, החלטתי לשדרג לבר מים עם מכשיר סודה ונאמר לי שיחזרו אליי לתיאום מועד ההתקנה. מיותר לציין שאף אחד לא יצר איתי קשר במשך שבועיים, יש לי 2 תינוקות ולא היה לי מים מינרליים בימים החמים האלה כי כל יום הייתי בטוחה שיתקשרו לתאם איתי מועד ויתקינו את הבר מים. הכספים נגבו ביום שהסכמתי לרכוש את המכשיר (כולל דמי התקנה) אך במשך שבועיים אין קול ואין עונה. אחרי שהתקשרתי כמה וכמה פעמים (לפחות 10 פעמים) וכל פעם נאמר לי שיחזרו אליי תוך 24 שעות, אחר כך אמרו שיחזרו אליי עוד 5 דקות, אחר כך נאמר שעד מחר ב 16:00, וכל הזמן הזה אף אחד לא פונה אליי. ב 16:30 הנציגה של מי עדן התקשרה אליי לתאם התקנה (לאחר שכבר אמרתי להם שאני מעוניינת לבטל את העסקה היות וכלום עדיין לא סופק לי) וכל זאת כשנאמר לי שמישהי מקשרי לקוחות תחזור אליי (כבר שבועיים שאני עם מינוס וללא שירות) וכל פעם מושכים את זה עוד ועוד. אף אחד לא חוזר אליי ולא מחזירים לי את הכסף שגנבו (או "נגבו") ממני.
כל מה שאני רוצה זה שמישהו יחזור אליי ויחזיר לי את הכסף שלי כולל כל ההחזרים שהם חייבים לי.

בתודה
אנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחתיה ,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות. תלונתה של גברת אנה כץ טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
לאחר בקשה של הצרכנית אנו מבטלים לה את העסקה לפי בקשתה וייאסף ממנה הציוד, פנייה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה