פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המפיץ לקח כדים ריקים ולא דיווח עליהם לחברה ולכן חוייבנו עבור 5 כדים נושא התלונה:
שפירא נורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב 2008 חתמתי על חוזה עם מי עדן לאספקה של 10 כדים לחודש ושילמתי על פיקדון של 6 כדים. לפני שנה בקשתי לסיים את החוזה והמפיץ הציע לי במקום זאת לרדת למנוי מצומצם של 5 כדים לחודש. הוא לקח את הכדים הריקים העודפים ולא קבלתי ממנו שום מסמך על שינוי ההסדר. לפני כמה חודשים בקשתי מהמפיץ לבטל גם את המנוי הזה . המפיץ לקח מהחצר שלנו את המתקן ו5 כדים ודיווח לחברה שפתאום חסרים 5 כדים ריקים (למרות שהוא לקח אותם...). החברה שלחה לנו התרעה על חוב כביכול של 5 כדים ריקים. (כמו כן המשיכה לשלוח לנו במשך חודשיים חיובים על כדים שכלל לא סופקו)
כשפניתי למפיץ הוא ניפנף אותי בגסות ואמר שאני העלמתי כדים ריקים והפנה אותי לשירות לקוחות. גם חלופת פקסים וטלפונים עם שרות לקוחות לא הועילה ולאחרונה קבלנו מהם מכתב התראה מעורך דין. ברצוני לציין שאנחנו לקוח עסקי ולמרות שבקשתי מהמפיץ שישאיר לי תעודות משלוח כל חודש - המעידות על אספקה או לקיחה של כדים על ידו הוא לא נתן לי. כמו כן גם לא קבלנו חשבוניות מהמפיץ למרות בקשות חוזרות ונשנות.

אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה - הכדים שנלקחו על ידי המפיץ אך לא דווחו וקבלת החזר כספי הפיקדון שנלקחו מאיתנו.
תודה רבה
נורית
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על פיקדון וזיכוי על הכדים הריקים שהמפיץ לא דיווח עליהם פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את את שביעות רצון לקוחתיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות, תלונתה של גברת שפירא נורית ואביב טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
לאחר בדיקה מול מנהל סניף הוחלט לזכות לקוחה בעבור הכדים שחוייבה לק מרוצה פנייה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה