פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרלטנות, שקרים, שרות גרוע , עגמת נפש , ניסיון הפחדה הכל מבית מי עדן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת קפה לואזה , לשאלותי , קיבלתי הבטחה שמהמכונה יוצא קפה בטמפ' של 80 מעלות, כאשר נוכחתי שהקפה יוצא פושר , התלוננתי , לא חוזרים, עושים ממני אויל שלא מבין , קובעים 3 פעמים שטכנאי /מנהל יגיע ולא מגיע , לא מתנצלים , בורחים מאחריות , רכשתי מד טמפ' הקפה יוצא ב 64 מעלות מקס, ואז הבנתי , מנסים להתיש אותי , ביקשתי להתנתק ושיקחו את המכונה , דרשו 1500 ש"ח , אחרי צעקות זה הפך ל 575 ש"ח , אח"כ יקחו את המכונה ויבטלו הכל, אח"כ דרישה ל 650 ש"ח , אח"כ מכתב מעו"ד דין עם עשרות עורכי דין בצד , מאיימים, שוב מתחיל הסיפור מחדש, ברשותי עשרות מסמכים והוכחות שהחברה משקרת, מתעלמת, אני אדאג לדווח דרך הרשת לא להתקרב למי עדן , חברה חולה , אסור להתקרב אליה
כספי סוג הנזק :
ביטול הדרישה הכספית והתנצלות 052-3293003 פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בכל נקודת זמן כראשון במעלה,
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור בטיפול ובתלונות של לקוחות תלונתו של אדון אבי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתינו.
תגובה:
שוחחנו עם הלקוח הוסבר לו שחייב להחזיר מכונה ורק לאחר שיחזיר יתקזז היתרה לתשלום .לא מוכן להחזיר מכונה למרות שמכונה שייכת למי עדן ולא ללקוח לא מוכן להתקדם ולהגיע לפשרה למרות שהוצע לו כבר מספר פעמים לכן זה כבר הגיע לעורך דין מכייון שיש לנו ציוד אצל הלקוח ויתרה לתשלום . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה